Äntligen Fredag!


JagGud, så skönt att jobbveckan är över, jag är helt slut.

Jag orkar inte ens berätta vad jag har gjort idag för de är så tråkigt.
Har iaf sjungit så jag har ont i halsen:P

Undrar just vad som händer i helgen?

Mange ville se "The fast and the furious - Tokyo drift" eller vad den nu heter så de kanske blir att hyra film ikväll.
Haha, jag kmr troligvis somna iaf.
Jag kan inte hålla mej uppe när jag ser på film på kvällen.


Jaja, skulle iaf lägga upp lite bilder på bordet eller vad man nu ska kalla det och tröjan jag köpte.
Kolla in den coola lampan Mange fick av sin morsa från IKEA.

                                                  
                                                                                                                                                                                    
                                                                                  


                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det finns typ ett exakt sånt "bord" på ikea fast lite större och svart. Var köpte han det?

Postat av: Hanna

nu är jag less på min blogg.. hur går man tillväga för att ändra design? :)

2006-11-27 @ 13:52:52
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Malin

Cool lampa och vilken fin vit tröja! Är den från Gina Tricot? Vill bara tillägga att jag tycker att du är så rolig (i positiv bemärkelse)! Kram!

2006-11-28 @ 12:27:11
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: Emmelie

Nöjd?

2006-11-28 @ 18:02:09
Postat av: Carro

Åh, fin tröja!:) Har leta efter en liknande som är lite längre, vad kostar den där?

2006-11-28 @ 18:18:36
URL: http://souslevent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback