Tjoho

Lyckades göra en blogg:)

Hihi. Har just kommit hem från älsklingen och idag blir de nog en hel del gräsklippning. Usch, men det måste ju göras så.

Sen blir de nog en power walk me Jenny och stavarna;D
Nu jävlar ska de motioneras. haha;)

Igår höll jag på typ hela dagen me att installera the sims 2 på min dator men icke. Det bara hakade upp sej när de var på 78% så jah höll på att bli helt vansinnig:/
Men jag ska läsa lite i instruktionsboken om de finns nåt man kan göra..
Lyckades få in en bild på min lilla datorn:)

Min dator

Igår såg jag och Mange på Allsång på Skansen för Anneli ringde och sa att hon och Jimmy var där och hon hade varit där sen kl. 07.05! Sjukt, men vill man sitta långt fram så...
Lordi rockade fett ju! Haha. Riktigt coola.
Men komikern som skulle låtsas vara en kurdtant var då skittråkigt. usch.

Jojo. Nu ska jag försöka fatta hur man ska göra på en här bloggen:/ Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback