Storheden och bilaffärer

Igår var jag, Mange, Emmelie och Jonas på storheden och shoppade lite:)
Mange skulle köpa en brännpenna och jag skulle köpa trädgårsmöbeldynor:D
Sen köpte jag två duschkrämer, Palmolive med oliv och en med typ mandarin lr nåt.

Sen for vi å kollade på bilar:)
Var på skurholmen, åke ericsson och englunds. Sen blev de Max. haha

Emmelies dreamcar                  Saab                  Jag och 350.000      
1.  Emmelies dröm                         2.Min framtida (hehe)               3. Jag funderar på att slå till med 350.000kr

Idag kmr Manges corvette:D Men jag ska fara ut me båten typ nu så jag hinner inte se den..men, men.
Kan ju se den på söndag:)

jo, jo. Ska gå och göra mej klar för båtfärden. Ska sova i förpiken med Kylien. Hon kmr troligtvis vräka ut sej över hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback