Stan igen



Usch, har varit på stan igen. Var inte meningen att de skulle ta så länga men de gjorde de:/

Jag och Jenny skulle köpa fiskar till hennes nya akvarium och vi var i stan typ 10, men när vi kom till akvariecenter så såg vi att dom öppnade inte fören 12! Blä.

Då gick vi på stan och jag insåg att jag måste köpa nya skor för dom jag hade höl fan på att rasa ihop:/
Kollade i 100 år efter skor och tillslut hittade jag några som jag var halvnöjd me.
Helt jävla omöjligt att hitta ett par vita ballerina i stan men dom här var då ganska bra. Lite tunna bara, typ stickat på dom lr nåt och ett tunt tyg under eller hur man nu ska säga.

                                                     Ny sko        

Sen när vi hade inhandlat de vi skulle så väntade vi på Alex i 100 år sen köpte dom fiskar ocg grejer. HIttade några skitcoola fiskar som jag vill ha som hette Drakfiskar:D
Sen hittade jag också en varan som jag ville befria för han var så lessen och försökte komma ur buren. 

                                    Drakfisk 1               Drakfisk 2     


            
Varan

Fattar inte riktigt hur man ska göra för att få bilderna att vara där man vill ha dom:/

Funderar lite på hur de blir me lulekalaset och så. Typ vars man ska ha förfest och sånt. Men de löser sej. Sa han som sket i vasken. haha.                                                                    

Kommentarer
Postat av: Catti

Cool den där andra fisken! Jag och Anders ska sätta igång vårat akvarium nu igen och ska köpa häftiga fiskar denna gång. Kanske köper en sån! :)

Postat av: Carro

Ja du, vi har varit tillsammans i tre år den 6:e! Det går fin fint:) Ska du på lulekalaset något?

2006-08-04 @ 12:23:05
URL: http://que.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback