Sol, stan och bil

Å vad bra väder det är idag:D
Måste fara och sola i hamnen och kanske bada lite. Fast det var då jäkligt kalt igår.

Igår var det ju också jättebra väde, men då lyckades ju jag förstöra halva dagen me att gå på stan.
Nåja, hittade ett linne, en tröja, en skjorta och ett långt guldhalsband:)
Sen var jag och Jenny tvugna att äta på Dagobert. Mums!

När vi kom hem for vi till hamnen och solade och sen for jag och Jenny hem och började städa i härbret.
Ett evighetsprojket. Hur mkt skrot som helst!
Vi hittade två sopsäckar me kläder som vi ska skänka åt röda korset, men då var de stängt när jag skulle fara och lämna dom imorse:/

Borde typ ha en loppmarknad eller nåt. De är ju så mkt grejer där ute så vi skulle kunna fylla hela arcushallen själva..


I söndagskväll for jag och Mange till Rosvik för att kolla på corvetten som är hos Micke och Johanna.
Den var jättecoolt! Lite ful i lacken och sånna småsaker men de ska fixas:)
Men nästa som kmr 7 aug funkar inte så den är de mer jobb med.

    Corvetten                        Jag i corvetten                                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                  


Mange och Micke höll på i garaget och jag och Johanna såg på "So you think you can dance" och "Mr. Romance". Haha.
Mr Romance var helt sjukt.aldrig sett så fjantiga killar förr. och alla var typ strippor. usch.
Manliga stippor är fan äckliga.




Snart har Mange och jag varit tillsammans i 2 år<3
Den 6 augusti;)

Älskar dej mest av allt i hela världen Magnus

                                Love                 
(Lite onyktra på bilden men va fan..)   
     







Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har tråkigt på jobbet så jag har åxå skaffat mig en blogg anne87.blogg.se...

2006-07-28 @ 14:05:05
Postat av: Carro

Hejsan, har just sett att du har en blogg! Var bara tvungen att säga att jag och Krille också firar årsdag den 6 augusti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback