Sol och bad

Nu har jag börjat fatta lite mer här..hehe

Kan det aldrig bli bättre väder?? Jag vill sola och bada och slippa frysa hela tiden.
Jag hatar när det är kallt å blåsigt. Och I helgen blir det att fara ut me båten med mor och far så jag hoppas då att vädret har tänkt bli bättre.



         Solning                                   Bom
1.Jag och Jenny i hamnen. haha                                             2.Jenny och Emmelie på en bom


Det kan ju gärna hålla i sig också för älsklingen är ledig mån, tis,ons..fast då ska han väl bara  greja med bilen om den nu har kommit då.
Han har ju beställt en Corvette stingray:) Men de är lite småfix i den tror jag så han ska väl gorma me den i år och dar.
Han sa nåt om att kanske fara å fiska men då blir jag fan less..han var förra tor-fre-lör åoch fiskade i Kaitumälven..vet inte om de stavas så..haha
Nu vill jag vara med han<3

                            Mange med fisk                         Mange
                            1.Mange med en fisk                              2.Älsklingen på en båttur


Till sist måste jag bara säga att jag vill ha en katt!!
Dom är så söta och mysiga;)
Tog lite kort på en katt från lagården och en på  mormorskatt , som egentligen är min fast hon bor där för Jenny och pappa är allergiska.

   Kylien                            Lena                           Sötkatten
1.Våran hund Kylie                                                    2. Mormors katt Lena                                       3.Grannkatten

Kommentarer
Postat av: Catti

wohoo, en till som bloggar :D bra, då har jag ännu mer att läsa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback