???

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: På topp:D
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa. urk
Kläder just nu: vitt linne, jeanskjol och svarta leggings
Musik just nu: Inget
Saft eller alkohol: Alkohol, saft är äckligt
Hur många kuddar sover du med: Två, fast jag använder bara den ena
Favoritväder: Men sol och varmt såklart
Morgon- eller nattmänniska: Mitt på dagen människa
Sparare eller slösare: slösare:/
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja. Magnus<3
Tror du på mirakel: Nej, om man vill nåt får man jobba för att de ska hända
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad, kan aldrig sitta stilla på bio
Stjärntecken? Lejon..grr;D
Rädd för insekter? Nope, fiskar däremot.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Om blogg räknas så gör jag det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tror inte det
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? nej, jag älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Nja, jag har nog mer fläsk än muskler
Brukar du sola? Ja, sen är jag rd som en kräfta.haha. Har solskyddfaktor 50 i ansiktet..de ni!
Vad gör du om du får hicka? Håller andan så de slutar
Kaffe, te eller inget? Inget. Vatten funkar bra

Snodde detta av Malin för ajg hade inget att göra.
Hoppas det inte gör något:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä det gör ingenting alls.. :) hittade du något på DIVA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback