Skyltsöndag

julgranIdag blir det en sväng på stan när det är skyltsöndag.
Det är så himla mysigt med alla lampor och tomtar och julpyntat överallt:)
Jag försöker få me Mange på museet och göra en marsipangris som man doppar i choklad men jag vet inte hur de går me det.
Dessutom har jag ingen aning om det är kvar.

Haha, man kanske skulle åka till brandkåren och kolla som man brukade när man var liten, haha.

Helgen har annars varit ganska bra, i fredags var vi på en fest i Öjebyn, men dom var helt psyco dom som var där så vi åkte ganska snabbt.
Igår var Mange ut på krogen så jag och emmelie satt och kollade på tv och sen for vi och hämtade dom och skjutsade även hem Denno och Ellen och Be.

Nu ska jag gå och göra mej iordning för stan;D

Kommentarer
Postat av: Estelle

Härlig gran!

Postat av: Hanna

haha, jaså det gjorde han? själv såg jag typ ingen jag kände. förutom tessi som jobbar där då och sen träffade jag moa och karro när jag gick därifrån.

jadu, lucia.. har som tänkt hålla mig nykter fram till jul men så blir det ju inte. helgen efter lucia så ska jag med på hannas julfest på silentium så den helgen blir det party.

men tycker vi kan hitta på nåt annat kul nån helg, bara umgås. kanske spela spel och äta mat eller nåt :)

2006-12-04 @ 01:17:38
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag håller på att bli galen på min dator! GRRR! Vet du om du bara ska vara på björx tills dom får jullov, eller ska du jobba nån annanstans sen?

2006-12-04 @ 18:03:10
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: jenny

ja o alex har köpt strumpor till henrik för o hämmnas för att han tar alexs strumpor helatiden haha. o till mamma två typ termosmuggar som hon har pratat om. hur länge ska du vara på björx?

2006-12-04 @ 18:09:30
URL: http://jennyyk.blogg.se
Postat av: Emmelie

Missade du det? du skulle ju ställa alarm??
Sandra svensson blev lucia det ser du i dagens tidning.

2006-12-05 @ 13:23:20
Postat av: Malin

Kul med masipangrisar doppade i choklad ;)

2006-12-06 @ 00:06:06
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback