Grattis Älskling!

Idag fyller min älsklings-Magnus 20 år:D
mange

Jag lagade mat, älgstek, hasselbackspotatis och cafe de paris sås:D
Jättegott!

Sen åt vi smörgåstårta och vanlig tråta, fast jag var så himla mätt så jag orkade inte tårtan;)

Av mej fick han tre par kalsonger från H&M, en fickplunta och ett hjortronvin som jag köpte i Finland;D

Ikväll blir de kanske en solning så man inte är så blek imorn, haha.

Dom har redan börjat skjuta raketer här utanför...undrar om dom inte fattar att det är imorn?

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till honom! :)

Postat av: Catti

Ja dom är jättefina. Var ute efter den hyllan som går sicksack som. Som man har böcker i men den fanns bara i rött.

Men alltså här har som redan skjutit i 3 dagar och nätter! Jävla snorungar. Och HELA tiden. Högst 5 minuter mellanrum nån gång då och då...

Gott nytt år!

2006-12-31 @ 11:29:04
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anneli

Hos oss (i gbg) kastar dom smällare på trottoaren så man typ inte vågar gå där. Vad ska ni göra ikväll?

Gott nytt år!

2006-12-31 @ 14:04:46
URL: http://anne87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback