Datorteket.

Åh, fy fan va tråkigt jag har.

Ungdomsförmedlingen är ju utvecklingsstörd så jag måste gå på datorteket i 2 veckor för att jag inte hade fixat en praktikplats när jag slutade på björx.
Men tror dom allavrligt att nån ids ta emot en praktikant och lära upp den två dagar före julafton?
Troligt.

Nu sitter jag iaf här och degar.
Jag ska alltså lära mej att skriva personligt brev och cv.
Abslout inget nytt alltså.
Jippie.

I måndags, alltså juldagen blev det fest iaf:D
Jag , Linn, Malin, Mange, Jonken, Jp, Emmelie, Be och Jenny S var och förfestade hos Mange, sen tog vi en taxi till stan.
250 spänn!
Det brukar vanligtvis kosta drygt 120 spänn, tur att vi var många iaf så blev det ju inte så mkt var.

När vi kom till stan ställde vi oss i kö på Grace, men vi insåg att om vi ville komma in  skulle vi få köa i minst 1 timme, orka.
En del stannade i kön, men jag, malin, linn, mange och jp gick då därifrån.
Så vi gick till färjan (BBB)  och stod i kö där ett tag, sen vart Linn less och frågade vakten om det fanns nån chans att vi skulle komma in och han sa att det var fullt så han kunde inte garantera att vi skulle komma in.
Jaha.

Så vi gick därifrånn och skulle kolla om det var mkt folk på Cleo.
Det var de. Minst sagt.
Dom släppte inte in mer folk där, så vi gick och kollade om Steakhouse ( gamla Bar1) var öppet, men icke.


Tillslut kom vi på att Il Lardo finns ju så då gick vi dit.
Där kom vi in (fast det var från 20) men det var lite mysko folk där och typ ingen man kände och världens dåligaste musik!
Under dom två timmarna vi var där spelade dom 4 låtar jag kände igen.
Helt sjukt!
Dj:en borde få en liten spark i arslet.

Det ända positiva där var att vi träffade Maura, hon bjöd oss sen på tequila:D

När vi vart less på skitmusiken och allt mysko folk gick vi till Max och åt.
Linn och Maura stannade på Il Lardo så jag, Mange, Malin och Jp åt hamburgare:D
Sen kom Malins skjuts hem till Klöverträsk och jag och Mange, och Jonas började ringa efter taxi.
Då kom Be och en kompis till han så vi skulle dela taxi, men det var fan i mej helt omöjligt att få tag på en taxi!
Jag stod i telefonkö i 30 min och alla taxibilar som var i stan var bokade.
Vi fick alltså gå hem.
5 km i högklackade skor!
Jag hade nära-döden-upplevelser hela vägen han typ.
Fy fan så ont det gjorde!

Träffade lite idioter efter vägen också.
En del har verkligen fel i huvudet.

När vi bara var två gator bort från Manges hus var jag så less så jag tog av mej skorna och sprang i snön ända till hans hus!
Haha, fy fan va ont det gjorde.

På tisdagen, igår alltså, var det bara att masa säg upp på mellandagsrea:D
Anneli kom och hämtade mej och Mange (vi var inte riktigt i skick att köra) vid 11.30 tiden.
Det var sjukt mkt folk på stan och alla sölade ju som fan i provrummen.
Guuud så less jag var när vi hade stått i kö till provrummen i 30 min.

Köpte iaf ett par skor, en rosa oversize kofta, en svart siden blus, ett svart bälte och en rosa/grå randig tröja:)

Mange åkte hem me sin brorsa för han ides inte vara på stan nå mer och jag och Anne gick och åt på MCM, kycklingmacka mmmmmm;)

kvällen blev det släktmiddag hos Anna-Greta och Gösta.
Gud, så gott!
Men jag var jädrigt less i slutet för vi var där så himla länge och jag var skittrött.
For iaf hem till Mange vid 21.45 och tog en dusch och somnade:)



Kommentarer
Postat av: Anneli

Ni fick väl en storbil på taxin då när ni var så många? Dom är dyrare.

Postat av: Catti

Åh fy. Det verkar inte ha varit någon höjdarkväll. Synd att vi inte såg er nånstans så hade vi kunnat skjutsa er! Vi var bara fyllechaffisar hela kvällen typ. Det blir ju alltid sådär på grace så det är ju fan omöjligt att gå ut på det där stället! :/

Gott nytt år på dig!

2006-12-28 @ 10:20:36
URL: http://www.catti.se
Postat av: Jenny

ska du vara där en vecka efter nyår oxå?

2006-12-28 @ 16:48:04
URL: http://jennyyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback