So what?

Kul.
Fyller år imorgon men inte fan kan farmor och farfar och Anna-Greta och Gösta komma. Farmor och farfar ska ha middagsgäster, men är man upptagen hela jävla dagen då eller?
Anna-Greta och Gösta kan ju inte komma eftersom farmor och farfar inte kmr.

Jättekul. Mormor kmr iaf men henne träffar jag ju typ varje dag iaf.

Tur iaf att jag ska ta en fika på stan me tjejerna och spela minigolf:)

Har målat klart härbret idag;:) Jippie!
Nu är de bara lillstygan och runt fönstrena på stugan kvar. Men de är inte så mkt ändå:D

Igår var de så varnt så jag och mange ides varken fara till Nolia eller gå ut och äta.
Vi gled runt i corvetten typ hela dagen istället;D
Så skönt när man kan ta bort taket när de är såhär varmt!

Längtar till imorn när jag får träffa my girls;)
Och eve och malin ska ju till USA på måndag och vara borta i över ett år! :(

Men, men. Ska duscha nu.

Kommentarer
Postat av: Catti

Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback