Snott av Carro;)

VARIT GRAVID: Nope
NÅGRA ÄRR: Ja, opererat mej och lite andra ärr
GJORT NÅGOT OLAGLIGT: Ja, men typ köra bil utan körkort är väl inte hela världen
GILLAT TAKE THAT: Nej, kmr inte på en ända låt me dom så jag tror då inte de
FÄRGAT HÅRET BLONDT: Ja, fast jag är blond på riktigt men jag ville ha de ljusare
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: Vet inte, inte när jag har sett de iaf
BLIVIT POLISANMÄLD: Nej, nej jag är för snäll
ALKOHOLHALTIG FAVORITDRICKA: En god drink som jag inte kmr ihåg va den heter
HUR OFTA LOGGAR DU IN PÅ SKUNK: ungefär lika ofta som jag loggar in på bananisland. Aldrig!
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Ja, bara de inte handlar om djurplågeri för då mår jag så illa så jag slår av.
NÅGOT JAG STÖR MIG PÅ: Att jag är för snäll oftast och tänker på mej själv i sista hand
RUMPSTORLEK: Bred last är allt jag säger
NÄR BLEV DU AV MED OSKULDEN? När jag hade sex första gången;D
KALLES KAVIAR? Usch, fiskägg, kan jag säga mer?
ÄR DU KÄR? Ja
HAR DU FIN HANDSTIL? Ja, alla andra tycker då de
HUR ÄR DIN RELATION TILL GALGAR? Relation?
TVÅ LÅTAR DU VILL HA PÅ DIN BEGRAVNING? Kommer inte på nån nu
CHIPS ELLER CHOKLADBOLLAR? Inget
VAD HAR DU FÖR BAKGRUND MED HÄSTAR? Har ridit sen jag var liten och har haft en häst i 3 år men nu är han såld. Jag saknar ridningen jättemkt!
CITERA NÅGOT UR EN ROLIG FILM? Oh Mitch, he`s so tasty! - Tom Green, Road Trip:D
NÅGRA SISTA ORD: På lördag blir jag 19:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback