Shopping

Mmmm..älskar att shoppa;D

Dagens inköp: en lång, stickad, svart tröja från HM:) Och ett doftljus från dollarstore som luktar melon/honung:)

Ville ha ett par leopardleggings men hittade inte några men på HM sa dom att dom skulle få in några nästa vecka.

Kollade in kläderna som Madonna har designat men nog var dom ganska tråkiga:(
Mkt snyggare förra året när Stella McCartney hade designat.

Hoppas dom går tillbaka till riktiga designers nästa år och inte typ en sångerska som i år.

Måste till hösten: ett par svarta ridstövlar och ett par ankelboots, helst röda.

HIttade världens snyggaste jacka på HM också. haha, hittade bara kläder på HM;D
Den vill jag ha men den kostade 700 spänn och var inge varm så man kan typ bara ha den på hösten och jag har redan  en höstjacka.

Nåja, har jätteont i huvet så jag ska vila lite nu.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh! Jag vill också ha en massa kläder. Ska köpa ett par ankelboots nästa månad, är lite varmt för det än, men de blir nog inte röda. Lite opraktiskt om man bara har råd att köpa ett par. Men jag fick iaf högre lön än vad jag trodde jag skulle få så imorrn blir de shopping :D

Postat av: Hanna

vi åker till göteborg nästa helg, så första helgen i september :)

2006-08-24 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback