Rain, rain

Gud, så jävla tjock jag känner mej. Urk, de händer ju fan ingenting när man tränar.
Jag är så less på att alltid känna mej tjock och ful så jag blir fan vansinnig snart.
Så skulle men ju ut och springa bort lite fläsk idag, men icke. Spöregn stavas orsaken.

Men, men, gjorde lite andra "nödvändiga" grejer:

Fixade min  lunar - tänkte göra den jättesnygg men jag blev less för lunar suger så jag gjorde det enkelt
Köpte och läser Gossip Girl, Ni vet att ni älskar mig - har redan läst ut första och var tvungen att köpa 2:an
Var på affären och handlade mat me Jenny - med risk för att psykopaten skulle se oss
Ringde till Mange - för att inte säga nånting, haha.
Funderar på att ta in gymmaskinen - en sån där ställning så man kan köra bänkpress och lite andra saker



Viktigt meddelande till bybor
Helveteskamerorna i Bensbyn är uppe nu (fartkameror alltså)


Nåja, ska läsa lite till nu;D






Kommentarer
Postat av: Catti

Ja, jag och Anders körde förbi igår när dom satte upp dom nya kamerorna. Tyckte dom var jättefin dom nya :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback