Onsdag

Vakande 08..48 och ringde Emmelie och fick me henne ut på en powerwalk. Jag hade äntligen kommit ihåg att ta me mina stavar till Mange:D
Upptäckte sen att gummiplopparna längst ner var uppnötta:/ Blä.
Vi gick iaf runt Örnäset och tillbaka till Hertsön.

Sen fick jag med mange till stan(!)
Kollade runt i lite olika affärer och köpte nya gummiploppar till stavarna och en ansiktsmask för 375 spänn:/ Får ju hoppas att den är bra. De var iaf en sån me AHA syra i som ska at abort ärr.
Enligt alla andra har jag inga ärr men jag vet att jag har de så jag hoppas dom försvinner.

Om bara fräknarna kunde försvinna. Dom har ju spridit sej från ansiktet till axlarna nu. usch.

Jag är så jäkla sugen på en max originalmål me smältost! Åååhh, jag håller på att dö!
Jag tycker jag är värd en hamburgare för de var jättelänge sen jag åt de.

Nåja, imorn skulle farmor och farfar pallra sej till oss. Verkligen i tid, de var ju bara i lördags jag fyllde år.

Ska gå och se på tv eller nåt nu.




Kommentarer
Postat av: Anneli

oj, var köpte du den ansiktsmasken? vad var det för märke? Här finns det typ en beautyschool där man får ansiktsbehandligar å sånt jättebilligt. Så det kan vi göra om du kommer hit nån gång :)

2006-08-16 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback