Morr..

Fan vad jag hatar kärringjäveln.
Ni vet inte vem jag menar men jag orkar inte skriva om de för jag blir så förbannat arg.

Var på stan idag igen:/ Mkt slösigt.
Köpte iaf två bh:ar från Lindex. Helt jävla otroligt att dom hade min storlek.
De finns ju inte gott om 75d men nu hitta jag två som passade jättebra.
Jag hatar mina bröst, önskar man kunde göra en bröstförminskning.

Lush hade fått in ansiktsmasken som jag skulle ha så jag köpte den också men den hade jag ju presentkort till;D
Blåbär och lera var den gjord av:D Haha
Fick även en badbomb på köpet som jag och mange ska testa ikväll;)


Ansiktsmask


Imorn blir de väl crusing kan jag tänka mej. Om nu inte Mange ska åka me Micke, men de tycker inte jag:/ Jag vill fara me min älskling och de ryms ju bara två så.

Yes, yes. Ska se om han kmr och hämtar mej snart:)



Kommentarer
Postat av: Anneli

Här finns det en hel affär med bara Lush grejer. Hur mycket som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback