Mi casa

Gardinernåja, inte riktigt mitt hus men mitt rum ska ni få se en glimt av;D
Som jag har skrivit har jag fyndat gardiner på dollarstore.
Mucho snygga:)

Sen kmr lite bilder på några grejer, (vaser eller vad ska man säga?)
i mitt fönster.
Vet inte vars jag har köpt den vita och den svarta, men den blåa har jag fått av Maria Åhlin när jag fyllde år nångång. 16 eller 17 misstänker jag

Fönster2Sängbord 2




Next pic är mina små ljus som jag aldrig tänder:/ Haha.
Jag är rädd för att bränna ner huset:P
Det långa med lövet på är ett doftljus som luktar melon/honung.
Har aldrig kännt en godare lukt på doftljus:D

Yes, yes. De var lite av mitt rum;)

Thanx Catti för hjälpen. Nu fattar jag hur man gör me bilderna:)

Kommentarer
Postat av: Catti

varsågod och Tack själv för gbinlägget! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback