Målning dag 2

Usch! Fan va less jag är på att måla. Å de är mkt kvar:(

Orkar inte skriva så mkt idag.
Jag väntar på att Mange ska komma och hämta mej och imorn är han ledig så de kanske blir nolia?

Hmm. Tänkte kanske gå ut och äta imorn på Waldorf:) Mums.
Vi hann ju inte göra något på våran 2 årsdag så de blir nog imorn. Om vi ids. haha.

Alla frågar ju vad jag vill ha i födelsedagspresent och jag vet inte!
Vill ha lite grejer från Lush som mormor skulle ge mej och så har jag sagt att jag vill ha en digitalkamera av mamma och pappa. Dock inte så troligt att de inträffar eftersom jag fick en dator av dom när jag tog studenten.

Jag vill ju såklart ha kläder och skor och sånt men de kan ju inte typ  farmor och farfar köpa:/
Men de blir nog pengar mest:D

Yes, yes. Ska gå och duscha av all målarfärg nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback