Lite att göra..

Var hittade du den här listan? Hos Anne
Var är dina föräldrar födda? Luleå
Vad är det senaste du installerade på datorn? Kameraprogram
Vilken är din favoritrestaurang? Waldorf:D
När badade du i en pool senast? I Turkiet i maj
Hur många barn vill du ha? 1 eller 2
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, men jag ska rösta
Vad har du för TV-kanaler? Jag och jag...vet inte
Har du åkt moped någon gång? Ja
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kanske skulle kunna hoppa fallskärm fast jag är jättehöjdrädd men inte bungyjump
Har du en egen trädgård? Nej, men när jag har en ska den va skitsnygg;D
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hatar tecknade serier. Simpsons är skit
Favoritpizza? Hawaii med räkor
När röstade du senast? Vet inte. Har aldrig röstat i nåt viktig
Klarar du att tanka själv? Men självklart.
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, jag är inte så lättlurad
Pepsi eller Coca Cola? Cola
Vad var det senaste du handlade? Troser på HM;D
Kan man vara vän med sitt ex? Ja jag har då lyckats me de
Vad har du i din väska? 2 miljarder grejer. Emmelie är alltid lika less när hon ska leta något.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ser på tv och myser med mange
Vad är du tacksam för idag? Att jag inte har en sjukdom som gör att man tappar håret. De var om folk som hade tappat håret och behövde peruk på Tyra Banks show.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bra! Att du ska rösta, tänkte fråga dig det.

2006-08-17 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback