Jobb..ärligt talat..

Jag måste erkänna att det är jävligt skönt att vara arbetslös:D hehe.
Jag vill typ inte ha något jobb, men hur fan ska man annars klara sej?
Men, men, man kanske blir mer sugen på att jobba om de är dåligt väder. Typ kallt och jävligt.
Nu är de ju sommar!:D
Fast de är ju höst men de är som att de är sommar. I like.

Just nu är jag jävligt less för att jag inte har fått in min lön från dom dagarna jag jobbade i sommar:/
Jävla skit företag.
Har fått mitt lönebesked men det har inte kommit in några pengar på mitt konto. Ska vänta tills imorn sen blir jag arg på riktigt.

Fick en kallelse till arbetsförmedligen. Urk, nåt tråkigt företag som heter Digital Innovation ska nyrekrytera 20 st. Callcenterföretag? Är de lika med telefonförsäljning?
I så fall är de ju bye bye direkt.
Jag sitter fan inte och slavar på kvällen och ringer runt till folk för att irritera och försöka sälja nå skit.
Sen lär de ju vara att man får betalt för de man säljer. Ingenting alltså, för vem fan köper av telefonförsäljare.

Jag måste få jobbet på TietoEnator, eller man är visst anställd av manpower sa Anne, men de är ju skitsamma. Hoppas, hoppas, hoppas.
Men Annes morsa lägger säkert några goda ord för mej:D Hehe.

Nu sitter jag och gömmer mej i mitt rum. Funderar på en powerwalk men jag duschade i morse så jag vet inte om jag ids svetta ner mej igen. De är ju varmt ute så de är väl de som lär hända.

Hmm, ska kanske bara sitta här och njuta av att vara arbetslös. haha. Fan va lat jag är.



Visst ja! De är ju idol ikväll me!
Jag höll på att dö av skratt igår.
 Miss Sanna, I wanna ride her on my banana.
Hur kunde han sitta och säga så?! hahaha. Psyco.

Och han som låtsades vara Gunter (vet inte hur man gör för att få prickar ovanför u:et).
Hahaha. Älskade Jury-Daniels kommentar: 
-Vi söker Idol 2006, inte rikspucko!
Hahaha 

Måste se ikväll, ville se när tjejen me rosa underhår dampar lös. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback