Huvudvärk

Fan, har haft ont i huvudet i över en vecka nu. Urk.
Tror det är för att jag är jävligt stel i nacken...

Mange är och jagar idag:/ Tråkigt.
Jag och emmelie har legat och stekt i hamnen och åkt båt:D
Fatta att de är snart september och fortfarande såhär varmt:D Jag är överlycklig!
Önskar att de alltid var såhär varmt, jag hatar kyla:/

Tänkte fara till Pite igår kväll men mitt huvud höll ju på att ta livet av mej.
Så de blev en tv-kväll. hehe.
Jag har blivit värsta slapparen, festar typ aldrig. Nog för att de är så förbannar tråkigt på korgen här så man missar ju inte så mkt iaf.
Men men, när Anne fyller år blir de nog Gbg:D Och helgen efter ska Hanna ha fest;D
Jag säger bara Karaoke;)

Ska på jobbintervju den 4/9:) Annes morsa fixade:D

Mange la ut corvetten på blocket igår:( Usch, jag vill ha kvar den.
De kmr ta typ 100 år att få klart den andra.
Nåja, de va iaf en idiot som ringde på den 08.15 imorse. Ringer man till nån man inte känner 08.15 på en söndagmorgon? Nej.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Bra att du är laddad för Gbg. Jag ska leta reda på nåt uteställe där det är 18 tills dess! :P

Postat av: Catti

Åh hoppas du får jobbet!

2006-08-27 @ 19:28:14
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback