Fuck telefonförsäljning

Orkade inte gå på de där jävla informationsmötet idag så jag ringde och sa att jag var sjuk.
Orka, jag tänker ändå inte jobba som nån telefonförsäljare. Never.

Hon jag pratade me på af  frågade om jag hade a-kassa och då sa jag att jag inte hade de. Då sa hon att kom in på af när du är klar för arbete(?)
Vadå klar för arbete? Jag har ju inget jobb. Wierd.
Dom kan ju inte mena att dom förutsätter att jag vill jobba me de där helvetet me telefonförsäljning.
Jag fattar ingenting. Går väl dit typ på måndag efter jobbintervjuen och frågar va de är dom gormar om.
Jag orkar då inte gå dit imorn. Blä.
Jag hatar af, dom vill bara ge en skitjobb. Som städjobbet jag hade.
Vilket skämt.

Var ute på en powerwalk igårkväll på hertsön/örnäset. Mange tänkte inte låta mej gå först, han sa bara:
-Tror du att du ska gå ut och gå den här tiden me mjukisbyxor och en rosa t-shirt?
Haha. Han är så rädd om mej älsklingen<3 
De finns ju iofs mkt störda människor på Örnäset och Herts. Men, men, jag får väl slå dom me stavarna. haha.
Visste ni att man förbränner 40% mer och man går me stavar?!



Hade sjukt ont i huvudet igårkväll också. Fan va less.
Ska de gå över nån jävla gång?
Nu har de varit såhär i typ 2 veckor.

Ska på en powerwalk nu, i Örarna så här finns de inga störda människor.
Haha.
Rättare sagt de finns inga människor.


Kommentarer
Postat av: Catti

usch jag har inte ens skrivit in mig än! haha.

Postat av: P P

Jopp de bara AF lever i sin verklighet vilket jag inte lyckats lista ut vad de är.

Men Ja säjer bara de jag kan inte sälja över telefon har testat.
Ja har bekanta som har såna företag.

Ja säjer bara de är de seriöst bolag så ser de vem som passar som säljare "telefoni"

Klarar man inte de så ska man berätta för arbetsgivaren.
Gör AF nå dumt att de stänger av dig från akassan så är de fel å då ska du vända dig å bli medlem i www.anstallningslos.se även kallad SALO

2008-02-18 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback