Födelsedag

Som sagt så fyllde jag år igår.:)

Fick massa småsaker av Mange som jag ville ha, tex en hårinpackning, ett hårsprej och en klocka i 50 talsstil  och lite andra grejer:) Tack älskling<3

Av Jenny och Alex fick jag ett skitsnyggt halsband, av Linn fick jag ett presentkort, av Emmelie och JOnas ett fat med Marilyn Monroe tryck och an mormor fick jag massa Lushsaker som jag ville ha:)
Det bästa till sist av världens bästa föräldrar; En digitalkamera!
Jippie! Trodde inte jag skulle få de, men nu är jag ägare till en Kodak EasyShare C530:D


Tycker de är jävligt dålig stil av farmor och farfar att inte komma, inte ringa coh säga grattis eller ens höra av sej och säga när dom ska komma.
Jag tänker då inte sitta hemma och vänta på att dom ska komma iaf.

Mange kom med Corvetten igår och mamma var ju näst intill överlycklig när hon fick sitta i sin "drömbil".
Haha.
Pappa ville också ha den;D

Corvette


Kommentarer
Postat av: Pyssling

Grattis :)

MVH Pyssling Läs & Kommentera min blogg, thansk dude ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback