Shopping och mat

Just ja, skulle ju lägga ut bilder med resultatet från min shoppingrunda igår;D

Klänningen
är från H&M, 249 tror jag den kostade (?)
Skorna från Skokanonen, haha, 300 spänn.
Tröjan från Cubus, 249 kr. Vet att jag inte passar i sånna tröjor för jag måste ha en stor storlek för att mina boobs ska rymmas men den var så jäkla skön  så jag skiter i att jag ser fet ut.

                           
                             



Idag gjorde jag köttfärsbiffar för första gången och det blev jättegott!
Det du berhöver är:

Köttfärs ca 400g (jag har alltid älgfärs eftersom det får jag gratis av mor och far, mohaha)
½ dl ströbröd
1 ägg
Mycket Caj P Smokey Hickory (gör alltid lite på känn så jag vet inte hur mkt jag tog.)
Salt
Peppar

Sen är det bara att gegga ihop det och göra små biffar:)
Servera med potatis och grönpepparsås!
Hur gott som helst;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback