Shopping och barn

Känner mej mkt bättre nu och jag och Jenny har varit och handlat på Willys och var förbi Dollarstore också:)
Hittade värsta fynden!

Köpte sånna där bra diskborstar med en sugpropp så man sätter bara fast den i diskbänken:)
En tidskriftsamlare följde också med och ett par jättesnygga gardiner, vita med svarta blommor och snirklar på, haha.

Men det absolut bästa av allt, en skitcool lampa!
Ska ha den i vardagsrumsfönstret, men jag måste förlänga sladden på den, eller pappa eller farfar rättare sagt.
Jag vet hur man skruvar dit en kontakt, men inte hur man byter eller förlänger sladden, haha!


                              
                          

Oj oj oj, jag ser på Sjukhuset på 3:an nu och det är en tjej som ska ha barn
och hon har helt sjukt ont.
Men hon är helt sjukt duktig iaf och rolig, och barnmorskorna verkar vara jättesnälla.

Fy fan tur att det är minst 10 år till jag ska ha barn!
Jag ska då fan ha all bedövning som går så länge det inte är farligt.

Kommentarer
Postat av: Catti

Det var väldigt vad länge du skulle vänta med barn ;) Tror du det kommer gå? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback