Mysiga hemmakvällar och skogspromenader

Haha.

Har varit hemma i byn idag efter jag hade röjjt upp i lägenheten som såg ut som ett jävla bombnedslag.
Körde först in Jenny och herr Ljung till stan för miss piggy (deras bil) hade laddat ur batteriet.
Lajbans.

Kom hem till byn och åt lunch, var ute med Kylien och Miss och dom hade fått ben av pappa, så kylien var ju helt upptagen med att gnaga men Miss for ju bara runt  och fjantade.

                                
        
 
Sen for jag, mamma, pappa, miss och Kylien ut i skogen för vi skulle fixa mammas älgtorn och såga ner lite träd som var mitt i skjutgatorna.
Kylien fick vara lös och springa hur hon ville, men Miss är ju för liten och virrig så hon var tvungen att gå i koppel med mej.

Det var inte populärt kan jag tala om.



Hon gnällde och gormade och försökte klättra upp i tornet, men när jag tog upp henne så hon såg nåt så var hon ganska lugn iaf.
Det var högt gräs så var hon på marken såg hon ingenting.

På hemvägen såg vi björnskit.
Shit!
Hahah, rätt ord att använda!

Hu, jag är livrädd för björnar. Jag är alltid rädd när jag är ensamen i skogen om det skulle komma en björn, värst av allt om man skulle komma mellan en unge och en hona.
Då skulle man väl bli uppäten direkt.


Nu ska vi snart äta middag, fan så skönt att inte behöva göra den själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback