Mest aktiva

Hmm, varför är inte jag med på den listan, haha.
Jag har ärligt talat inte haft varken tid eller lust att blogga.

Måste dessutom göra om designen, jag hatar den just nu.

Igår var jag och Mange hundvakt:D
Mamma skulle måla i mormors lägenhet så Kylien och Miss kom hit istället för att behöva vara hemma i hundgården.
Dom var ju helt jävla vilda i början, men efter att vi hade varit ute på en promenad blev dom trötta iaf Miss.
Hon vräkte ut sej i en hel 2 sits soffa själv sen gick mange och la sej brevid henne och dom var så himla söta!

Kylien var nog lite sur över att inte hon fick ligga brevid mange, kolla bara in bilden på henne, haha, synd bara att ögonen blev psyco.

             
                         

Idag har jag och Jenny varit på Storheden och på stan en sväng, blev ett litet inköp på GIna Tricot, en skogsgrön finstickad tröja med ull i, Gud så skön den är!

Skulle köpa ett minneskort till min mobil på teknikmagasinet där min käre svåger herr Ljung jobbar, men idiotposten hade shabblat bort hela deras leverans så den kom inte idag, men kanske imorn.
Han ska iaf lägga undan ett åt mej:D

Åt en tacotallrik på Dagobert men jag kan inte säg att det var så gott:/
Jag tycker bara det stället blir sämre och sämre, Jenny fick typ ingen dressing på sin kycklingmacka, en minimal klick och typ ingen sallad.
Älskade Dagobert förr men nu blir man fan bara besviken när man äter där.

Ska gå ner i tvättstugan nu och hänga tvätt, jippie.

Fan att Idol är samtidigt som top model!
Jag vill ju se båda två.


Kommentarer
Postat av: Catti

Det r för att Malin skötte hela jävla Dagobert när hon jobbade där ;) På riktigt alltså.. Helt sjukt. Nu är jag timmis med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback