Idol 2007

Nej, det borde döpas om till Skämt 2007!

Inte för att vara elak men hur fan kan Anastasia gå vidare?!
Jag tyckte ju att det var självklart att Amanda skulle gå vidare direkt till final.image409

Anastasia är ju inte bra för 5 öre, falsk sång och tråkigt tycker jag.

Oops, det vart lite elakt iaf.



kväll hejar jag iaf på Maria och Amanda!
Killarna har jag knappt hunnit se så dom vet jag inte vad jag tycker om.image411

Eller jo, Sam förstörde hela "Goodbye my lover"  med hans jäkla pratsång, usch!
Har han någonsin hört uttrycket "hålla ut tonerna"?



Det blir ju iaf intressant att se ikväll.
Nej, nu ska jag gå och tvätta mitt smutsiga hår.

Kommentarer
Postat av: hanna

så han träffade henne eller? oj, kompis med henne. det var strongt! skulle nog aldrig jag klara men tror du att du klarar det så är det bara tummen upp :)
jo, det gör nog dom flesta studenterna ;)
hanna slägenhet är jättefräsch, det är byggt nån gång på 2000-talet och det märks :) snart blir det paaarty! :D
ska du med på golfpartyt och sif-kvällen? det tycker jag. sif-kvällarna är iaf väldigt trevliga, gratis mat på fin restaruang dessutom ;) och alkohol på mötet (förfesten) haha ;p

Postat av: Elin

Jag håller med! Jag gillar verkligen inte sam.
Det borde finnas nummer för att rösta ut också, inte bara rösta på att vara kvar. Han får min antiröst. Men amanda är grym!

2007-09-30 @ 01:13:46
URL: http://elinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback