Träningskläder

Jag har beställt lite träningskläder:D

Fast eftersom jag tycker jag behöver spara lite pengar så vart det inte någar dyra, förutom sport bh:n.

                                   
        

1. Lila linne, inte skitsnyggt så jag får se om det skickas tillbaka eller inte.
2. Rosa linne, rea så det kostade bara 99 kr
3. Capribyxor, hoppas dom passar för jag vill verkligen ha sånna och dessa var billiga
4. Sport bh, sjukt ful och dyr men det var den enda som fanns i min storlek (75DD).

Det var fan inte lätt att hitta en sportbh i min storlek men den här fanns iaf, inte snygg men skitsamma, man har ju nåt över ingen ser ju den ändå.
Det fanns snyggare i DD men då var man tvungen att ha 80 runt ryggen och det blir alldelens för stort.

Men, men hur ful den här än var så ser den ut att ge bra stöd och det vinner ju i längden.


Idag blev det ingen träning för jag var så himla trött efter jobbet, men jag var ju två gånger igår så det jämnar ju ut sej.

Hade en instruktionsrunda med en tjej från inpuls som visade mej hur maskinerna funkade och hur jag skulle träna. Det var skitkul!

Senare på kvällen var jag och Jenny och tränade men det var nåt fel på ventilationen så
det var sjukt varmt där inne!
Alla svettades som grisar i gymmet och jag vill inte ens veta hur varmt det var inne i salarna där
 man har gruppträning!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh, jag längtar tills mina och Emmas träningskläder kommer också! Att det ska vara så kul med sånt hah :D Men när man tycker om att träna så är det ju kul att ha fina träningskläder också ;)

Jag tyckte inte alls att den där sportbh:n var ful! Den var ju skitsygg ju! Vad jobbigt när det inte finns nå många storlekar :( Jag har ju C så det finns ju alltid som tur är, men efter det blir det ju alltid så svårt. Anna har ju riktiga problem hon också med BH:ar. Får typ alltid köpa en vanlig BH för 500 spänn.. :( Det är sjukt, fattar inte varför de inte gör fler i större storlekar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback