Utmaning!

Blev utmanad av Catti, so here it goes!


Tre saker jag inte förstår mig på:
Hur en del människor ids bli skitarga för småsaker,
Hur man inte kan äta godis
Hur fan man kan plåga djur!
Jag är emot dödsstraff men när det kmr till djurplågeri då kan dom gott få sej en hängning. 


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Datorn
3 ljushållare
glasögonfodralet
(eftersom jag inte har städat så finns det väldigt mkt mer där också)

Tre saker jag gör just nu:
Är kissnödig
Undrar var Mange är
Andas (kom inte på något bättre)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Gifta mej
Laseroperera ögonen så jag slipper se dåligt
Få en unge eller två.


Tre saker jag kan:

Sjunga
Skruva ihop ikea möbler
Spela piano


Tre saker jag inte kan:

Inte grina på en vecka
Dansa, haha.         Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig, inte en chans

Ta i en fisk, usch!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Hellacopters
Izza, helcool tjej enligt mej, har väldigt lika värderingar hon och jag.
Att rött och rosa inte passar ihop!

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Hur man ids banta och typ aldrig äta det man tycker är gott.
Dansa här också, men jag misstänker att jag är ett hopplöst fall...
Att inte vara ett kontrollfreak och bara släppa allt ibland.


Tre favoriträtter:

Oxfile med potatisgratäng och rödvinsås
Tacos
Älgstek med hasselbackspotatis och cafe de paris sås.


Gud va hungrig jag blev.


Kommentarer
Postat av: Catti

MMM älgstek! :D Fan vad det finns mycket god mat! SKulle också vilja veta hur man gör för att banta och aldrig äta all god mat. Skulle aldrig klara mig utan kött! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback