Im alive!

Jo, jag lever fortfarande, jag är bara sjukligt lat och orkar inte skriva;/

Nu har vi iaf flyttat klart och det är så kul att ha en egen lägenhet:)



Jag orkar inte ens skriva nåt om esc, det sög totalt och hon som vann var sämst.
Punkt slut.


I fredags hade min kära vän
Hanna fest:D
Det blev som vanligt skitkul me karaoke och utgång på Cleo!
Bjuder på några bilder här men för att se mer tryck här!

Som ni ser på mina snygga miner och poser så var det ganska mkt alkohol inblandat...


image290



Jag och Hanna gick från Cleo vid 02.45 eller nåt sånt och så gick vi till Max.
På vägen dit råkade ju klantarslet jag sparka i en trasig glasflaska och få in en stor skärva i tån.
AAAAJJJ!!!

Men sen lyckades jag få ut den och allt blev bra igen:)



Lördagen var dock värre, länge sen jag var så bakis.

Jenny kom hit för Mange var hos hans brorsa och hjälpte han att gräva nåt
och jag tvättade i tvättstugan för första gången!

Fan va stora tvättmaskinerna var, och snabbt gick det, 33 min!

Imorn blir det nytt jobb, är lite nervös....:/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysiga bilder :-)

Postat av: Catti

Åh börjar ni nuu! Vad kul :) Jag är ledig idag men vi kanske ses imorn då :) Kraam!

2007-05-14 @ 14:00:33
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anneli

Lägg upp bilder från lägenheten!! Kan ni inte kanske ha inflyttningsfest nån gång efter den 11 juni då jag kommer till lule ;)

2007-05-16 @ 19:00:28
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: amanda

SVAR: Jag har hittat bilderna på H&M's shoponline sida :)

2007-05-17 @ 08:57:54
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback