Färdigutbildad!

Äntligen är utbildningen klar!
Så nu är jag telefonist! Haha, verkligen lyxigt.

Men, men det är ju ett jobb så jag är nöjd iaf:D

Har varit på stan med Jenny efter jobbet och köpte en jättecool munkjacka från Carlings och två par trosor från Gina Tricot:)
Munkjackan är svart med ett ansikte på baksidan i grått och silverglitter!
Har slut batteri i kameran så jag ids inte ta ett kort.


Har precis ätit, gjorde köttfärsås och spagetti med det där Dolmio i, men jag tyckte inte det smakade så mkt.
Det skulle vara extra vitlök men jag tyckte inte alls det smakade nå mkt vitlök.

image306


Sen gjorde Mange mer spagetti och gjorde en matback åt mej!
Haha, första gången i köket typ;D


Nu ligger jag och degar i soffan och ska nog fara och åka en sväng med corvetten:D
Men man blir ju lite rädd när det gå 180 och det börjar släppa under däcken, hu.
Fast har man antispinn så är det ju ganska säkert iaf:)



Uppdatering.

Jag rapade precis och det smakade Dolmio äckel i hela munnen!
Äckligt som fan!

Kommentarer
Postat av: Anneli

jag har också köpt sån dolmio pastasås. Det är inte alls god! blir mycket bättre om man gör själv. Antar att det kanske var du som kommenterade mitt inlägg? Det andra jobbet är iaf åt manpower på receptionist, på nåt teknikföretag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback