Everything burns

Allt är bara skit.
Den här helgen (läs fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag) har varit så sjukt påfrestande att jag snart inte vet vad jag gör.

Den ända tiden som var okej var dom tre timmarna på lördagen som jag jobbade och inte hann tänka så mkt.

Jag är så less på att aldrig få höra sanningen och alltid vara den som får veta allting sist.
Jag har fan grinat i 5 dagar i sträck nu och nu är jag helt jävla uppsvullen runt ögen av alla tårar.

Jag längtar bara tills imorn när jag får åka till H&M och packa upp massa nya varor och stå i kassan och greja så jag tänker på annat ett tag.
Där känner man sej iaf uppskattad.
Alla är så himla snälla och trevliga, speciellt Madde som är chef där.

Hon önskar att hon kunde anställa mej för hon tycker att jag är så himla duktig och det vrämer så otroligt mkt att få höra det.
Hon har t.o.m. ringt till det andra H&M inne i stan och sagt att om dom ska anställa någon så kan hon rekomendera mej och att jag var skitduktig.

Jag trivs verkligen där, men dom har ju redan fullt så dom kan inte anställa fler.




Missa inte Ugly Betty 20.00 på 3:an!

image288

Kommentarer
Postat av: Catti

Ojdå. Då ser du nog ut som jag gör idag! Man kan tro att jag har ögoninflammation. Helt jävla uppsvälld så att jag inte ser nåt. Hoppas det inte är något allvarligt som hänt och krya på dig! Kramar

Postat av: Hanna

Men kära hjärtat, hur är det med dig? Om du vill prata med någon så finns jag alltid här. Vi kan ses när som helst om du vill. Känner mig så dum för i måndags, jag ville verkligen festa och träffa dig. Men nu blev det som det blev.. Kul att du trivs så bra på H&M, hoppas du kommer trivas lika bra här hos oss :) saknar dig!

2007-05-03 @ 15:02:33
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback