Hundvalp


kylien2Tänk när vi får en liten hundvalp!
Mamma hade pratat med en uppfödare och han sa att deras hund skulle få en kull i feb och att vi kunde köpa en därifrån!
Om alltd går bra och det blir en tik så får vi en liten hund i april:D

Nog för att det är sjukt jobbigt att ha en hundvalp, jag trodde jag skulle bli vansinning när våran lilla Kylie var liten.
Hon pinkade inne hela tiden!
Jag vet inte hur många gånger jag råkade trampa i en pöl. Mysigt.
kylien
Men hon var lite extrem, våran förra hund blev rumsren typ direkt.
Hoppas nästa också blir det.

Men Kylien kmr vara grymt svartsjuk, för hon ska alltid vara i centrum och leka med alla.
Hon hatar att vara ensamen.

Fast sen när valpen blir lite äldre kmr hon säkert härja med den och dom blir säkert bästa kompisar<3



Erica

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kylie är helt sur på mig för att ja måste sitta vid datorn :P haha.

Postat av: Catti

Åh så kul. Hon kommer säkert bli jätteglad ;)

2007-01-18 @ 21:57:47
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback