Pinsamt

Haha, vad händer idag då när jag hade jättebråttom til jobbet efter jag hade varit på lunch?!

Först hittar jag inte mina nycklar för att komma in och står typ och river ut hela väskan utanför dörren för att hitta dom, då kmr den enda snygga killen på hela Eniro och går in.
Tänkte springa in efter han men jag tänkte att jag måste ju fan hitta mina nycklar.
Jag hittade dom till slut och när jag kmr in så ser jag att han står och håller hissen till mej för han visste att jag skulle till samma ställe som han.

Haha, pinsamt för jag sa inget i hissen och sen när vi kom till våning 4 så öppnas inte dörrarna!
Fast i den satans hissen och jag håller på att svettas ihjäl för jag har ju typ sprungit dit, haha!
Vi trycker typ på alla jävla knappar och väntar.

Å herregud.

Kom ut tillslut iaf, fan va pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Catti

hahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback