Fy fan!

Jag blir fan psykiskt instabil av det här jävla helvetet!
Nu har jag urinvägsinfektion igen!

Fan, fan, fan.

Perfekt till Luleåkalaset och det kmr ju troligtvis vara kvar nästa helg då jag fyller 20.
Men jag vägrar fan att äta penicillin för jag ska festa både den här hegen och nästa och man ska ju inte dricka alkohol när man  äter sånt äckel.

Dessutom mådde jag jättedåligt förra gången jag åt penicillin så det är inte något jag vill uppleva igen.
Nåja.


Gjorde om lite i köket igår, orkade inte göra alla kakelplattor svart a så det blev bara mittersa raden.
Ska skära till dom bättre idag när jag kmr hem:)

kök

Tillbaka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad spännande, du måste lägga upp en bild på ditt nya kakel så jag får se! Ni har väl de där fina gamla lulebo-köken va? Med helvita luckor..? Jag och Malin håller på bli psykiskt instabila av våra NYA luckor. Dom är så jävla fula med en jävla träram runtom, som att det skulle vara snyggare!! Jag ska gå till lulebo imorn och fråga om man får sprutmåla hela skiten eller om det bara gäller det vita området.. :D Kramis!

Postat av: Catti

Oh juste, jag vet hur det känns, jag har kronisk UVI, det är jättekul! haha. Krya på dig. :)

2007-08-02 @ 23:06:30
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback